× Just keep scrolling! Įdomūs dalykai laukia apačioje
> Klientas <
Lithome
> Projektas <
Šnipiškių perspektyvos
> Rinka <
Nekilnojamasis turtas
> Laikotarpis <
nuo 2020 m. iki dabar
Advertising / Reklama
Tikslas: projekto sklaida potencialiems būsto pirkėjams ar investuotojams, užklausų / skambučių / laiškų pritraukimas.
Rezultatas: pasiekta tikslinė auditorija, išauginti web apsilankymai, iškomunikuoti pagrindiniai USP apie projektą.
Social media / Komunikacija
Tikslas: projekto privalumų, naujienų ir išskirtinumų iškomunikavimas potencialiems būsto pirkėjams, atitinkant projekto dizainą, identitetą ir toną.
Rezultatas: didžiulis susidomėjimas ir auditorijos įsitraukimas, projekto žinomumas NT rinkoje, profesionalūs, identitetą atitinkantys ir akį traukiantys dizainai.
Identity / Identitetas
Tikslas: ryškiai driogstelti nusistovėjusiuose NT rinkos vandenyse. Sunku parodyti ir parduoti tai, ko nėra, nes rajono pokyčių perspektyvos buvo planų stadijoje. Tačiau visi planai tapo realybe.
Rezultatas: projekto tikslinei auditorijai sėkmingai perteikėme rajono ateities viziją ir visi pirmojo etapo butai buvo parduoti rekordiškai greitai.