× Just keep scrolling! Įdomūs dalykai laukia apačioje
> Klientas <
SLS United
> Projektas <
SLS United
> Rinka <
Kalbų kursai slaugytojams
> Laikotarpis <
2023-2024 m.
Advertising / Reklama
Tikslas: naujų slaugytojų, norinčių išvykti dirbti į Skandinaviją, pritraukimas.
Rezultatas: Facebook leads reklamos galimybių išnaudojimas ir kūrybiškos reklamų žinutės, skelbiančios pagrindinius teikiamos paslaugos privalumus ir išskirtinumus padėjo pritraukti papildomą susidomėjusių slaugytojų srautą įvairiose Europos šalyse: Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Bulgarijoje, Rumunijoje, Čekijoje, Slovakijoje.
Social media / Komunikacija
Tikslas: sklandžiai perimti komunikaciją, ją atnaujinti vizualiai ir dedikuoti savo šalyje dirbantiems slaugytojams, norintiems išbandyti naujas karjeros galimybes, tačiau vis dar nepasiryžtantiems kardinaliems pokyčiams.
Rezultatas: atnaujintas prekės ženklo vizualusis identitetas nenutolstant nuo pradinio kolorito, įnešant šiuolaikiško dizaino sprendimų. Vystoma komunikacija, kurianti patikimo paslaugos teikėjo įvaizdį, kaip įrankis pasitelkiamos sėkmės istorijos ir nuosekliai aiškinamas visas kalbų mokymosi ir įdarbinimo procesas, gesinant susidomėjusiųjų nerimą ir skatinant jų pasiryžimą išvykti dirbti į Skandinaviją.